قسمت صفرم: همیشه طبق عادت چند سال اخیر تو پایان سال 2 یا 3 خط همیشه برای سالی که گذشت مینوسم ، از اتفاقاتی که گذشته و کارهایی که کردم و کارهایی که ناتموم موندن و کارهایی که توشون شکست خوردم... امسال از چند روز مونده به عید و تا الان همیشه منتظر یه فرصت خوب و یه مکان دنج میگشتم که بشینم و بنویسمشون اما زهی خیال باطل .... تا الان فقط تونستم یه چند باری مرورشون کنم تو ذهنم اما نوشتن کجا و ذهنی مرور کردن کجاا حداقلش اینه که اینجا استارتش رو میزنم که لااقل مجلور بشمو یه فرصتی گیر بیارم که بشینم بنویسم و اگه ننوشتم خودم از خودم حداقلش خجالت بکشم.... راستی اگه خواستید یه دید کامل به 1 سالتون داشته باشید فک کنم چند مورد از قسمتهای فایل زیر به دردتون بخوره ... منم سعی میکنم برا خودم اینو کامل کنم و همینحا بزارمش... دریافت عنوان: ارزیابی عملکرد حجم: 455 کیلوبایت
یه وقتایی مثه قبل نیستی !...
ما را در سایت یه وقتایی مثه قبل نیستی ! دنبال میکنید